Activitats de Sala

Cerca entre el web del CEM La Fanecada

  • ABDOMINALS HIPOPRESSIUS. Es tracta d'una nova manera de treballar la musculatura de la cintura abdominal, més efectiva, ja que amb els Hipopressius Dinàmics s'exercita la faixa abdominal i el sòl pelvià quasi un 60% més que amb el treball abdominal tradicional.
  • SPINNING. Molt més que pedalar! És una activitat de resistència aeròbica amb bicicleta acompanyada de música que et permet cercar la millora de la condició física i aprimar-te de forma sana i equilibrada.
  • PUMP UP. Portem petites peses a la sala d'activitats dirigides per treballar al ritme de la música! Entrena la força, la resistència muscular i el condicionament general d'una forma divertida.
  • GAC. Activitat de tonificació muscular on treballem, de forma específica, els grups musculars de glutis, abdominals i cames.
  • AERÒBIC ESTILS. Activitat dirigida aeròbica, basada en la creació de coreografies combinades amb step i aeròbic de diferents estils al ritme de la música.
  • ABDO ESTIRA. Sessions intenses de treball muscular i flexibilitat localitzat a través de múltiples i variat tipus d'exercicis amb i sense material. Sessions amb una durada de 30'.
  • PILATES. Mètode d'entrenament que desenvolupa el cos - ment de manera equilibrada, corregeix les males postures i restitueix la vitalitat. Treballa la musculatura profunda allargant els músculs, definint-los i reforçant-los.
  • IOGA. Essencialment, aquesta activitat afavoreix la salut, equilibra la ment i proporciona pau amb un mateix, ajudant-nos a comprendre la nostra ment i augmentant el coneixement del nostre cos.
  • ENTRENAMENT FUNCIONAL. Conjunt d'exercicis i moviments per millorar l'habilitat que els subjectes tenim per a realitzar les activitats diaries i esportives amb major eficàcia i eficiència.
  • BOSU. Activitat dirigida sobre una superficie inestable (el bosu o mitja lluna) i que es basa en tres pilars fonamentals: el cardiovascular, l'equilibri i el control postural.
  • ZUMBA. És un dels balls aeròbics més populars i demandats avui en dia. Consisteix en un programa d'exercicis que s'inspira en moviments i pasos dels balls llatins.
  • HIIT (High Intensity Interval Training). És una de les formes més efectives que hi ha tant per millorar la resistència com per cremar greix. Es tracta d'un treball cardiovascular que s'organitza en forma de circuit on es treballa alterna en cada exercici períodes de treball de 20-60 segons executats de forma enèrgica, amb breus períodes de recuperació.


*Totes les classes tenen una durada de 45'